Sidor

14 januari 2012

Filmkväll <3

Hej hej! Idag har jag och Malin haft filmkväll med tjejerna. Vi hade jätte kul. Först åt vi tacopaj(stavning) och prata och skratta. Den öppnade jag och Malin presenterna som dom hade med sig. För detta blev typ som ett firande för mig och Malin som fyllde 13 den 6 januari.
Jag kan skriva vad filmen heter sen. Jag visar er också sen vad jag hade på mig.
Jag hoppas att ni har haft en bra dag.
Dom flesta utav er kommer nog se detta i mon med ärch.
/Kram Hanna
PS. Jag vaknade upp med värsta eksemen(stavning) idag runt munnen.. Gud vad jobbigt. :(
PUSS PUSS

2 kommentarer:

  1. Fin blogg ! :D

    http://jaeoo.blogg.se/2012/january/hur-man-kan-tjana-pengar-pa-sin-blogg.html#comment

    tips på hur man tjänar pengar på sin blogg :D kram!

    SvaraRadera
  2. Hej, hade ni någon haulvideo sen ni var i stan för ett tag sedan? undrar när den kommer upp bara :)

    SvaraRadera

BE NICE!