Sidor

9 januari 2012

Gamla videos från min Youtube-channel

Det finns jätte många videos på min kanal som jag egentligen vill ta bort. För jag skrattar åt mig själv. Men det är ju faktiskt så att jag inte är så nu. Och jag vet mer hur jag ska prata och formulera mig i videorna nu. För du är jag ju mer erfaren :) Tänkte att det kunde vara kul för er att se på några videos som jag har spelat in innan.




Det blev lite konstigt i med musiken i filmen, för musiken börjar typ några sekunder före än vad det ska, och slutar för tidigt.
Men jag ändrade inte det nu när jag märkte det.
För det tog ca 20 minuter att ladda upp denna videon.
Men jag hoppas att det är ok!






/Stor kram Hanna

1 kommentar:

  1. SVAR: Vad roligt att ni följt mig länge :) Och tack så jättemycket :D

    KRAM http://angelica.blogg.se

    SvaraRadera

BE NICE!