Sidor

18 januari 2012

Onsdag!

Hej på er! Nu ligger jag i min säng och dricker te. Jag har varit hos Lina(kompis) sen skolan. Kom hem nyss. Ska snart ut till tven och dansa lite Zumba, det är jätte kul än så länge. Men måste koppla av lite också. Varit i full gång hela dan. Sen efter det så ska jag äta och kolla lite mer på läxorna. Om ni har tips på inlägg&videor så får ni jätte gärna kommentera! <3 <3
 Hoppas att ni haft en bra dag!
/Kram Hanna
PS. Onödig information, slog upp mitt ärr idag på gympan 
BLOD! Aj!

Kategorier!... tycker ni det är jobbigt med inga kategorier på bloggen???

1 kommentar:

  1. Hejsan :) jag har en hyffsat nystartad blogg och tänkte tipsa om den om du är intresserad av smink och skönhet. Jag uppdaterar flera gånger varje dag, till exempel så handlar dagens tips om smink. Kika gärna in om du är intresserad, skulle göra mig väldigt glad :)
    Ha en bra dag, kram!

    SvaraRadera

BE NICE!