Sidor

10 januari 2012

School have start

 I dag var första dan efter jullovet. Det var som vanligt. Ingen större skillnad faktiskt. Men jag var jätte trött. Har ju varit uppe till 03.00 (om inte mer). Hade svenska och engelska & MATTE! gud vad jobbigt det var med matte. Skulle bara sitta och lyssna i 60minuter. Så nu när jag kom hem med bussen så var jag tvungen att ta på mig min one piece och ta det lungt. Min bror och hans tjej skulle egentligen komma hit och äta middag och sen åka och kolla på basket mach, men dom åkte till Ullared.
Ska snart ner då och äta gott kött och potatisgratäng mm...
Jag och Malin följer bloggen Beautyfreaks så nu ska jag kolla på en video som dom lagt upp.
 Det blev ingen dagens outfit idag för det blev jätte bråttom i morses.
/Stor kram Hanna

2 kommentarer:

BE NICE!